Namísto dlouhých odstavců se střídáním textů velkým a malým písmem, Vám v následujících řádcích sdělíme stručně „jak to u nás chodí“.
Našim zákazníkům vždy nabízíme individuální řešení přesně pro jejich potřeby. Ať už telefonicky nebo osobně, nabídneme řešení tak, aby byl zákazník spokojen.
Objednávky
Vybrané zboží je možno objednávat na internetových stránkách www.vodaexpres.cz , telefonicky a e-mailem - viz. záložka KONTAKT. Objednávka bude potvrzena a předána k vyřízení našim pracovníkům tak, aby termín dodání byl v co nejkratším čase.
POZOR !!!! ceny na internetovém portálu www.vodaexpres.cz mohou být odlišné od cen u našich operátorů. Pokud chcete využit AKCÍ a VÝPRODEJŮ, objednávejte pouze na intenretu !!!!
Způsob dodání
Vlastní rozvoz - voda
Přírodní pramenitou a minerální vodu v barelech o objemu 18,9 litru rozvážíme po celé ČR ZDARMA při odběru 4 barelů. Při odběru 1-2 barelů je účtovaný poplatek 99 Kč bez DPH a při odběru 3 barelů 49 Kč bez DPH (podlimitní objednávka).
Přepravní službou General Parcel - ostatní sortiment
Objednané zboží Vám bude doručeno na Vaši adresu prostřednictvím přepravní služby. Cena činí 124 Kč bez DPH. Vodu v barelech není možno spediční službou zaslat.
Platba
- v případě závozu veškerého zboží po Moravě, je platba za objednané zboží vybrána v hotovosti, případně Vám bude předána faktura pro úhradu bankovním převodem. Při zásilce přepravní službou je platba HOTOVĚ (dobírkou - platba při předání).
- v případě závozu vody v ČECHÁCH, Vám bude při předání zboží vystaven dodací list. Fakturace je 1x měsíčně na základě originálních dodacích listů. POZOR ! Distribuci vody v ČECHÁCH je pouze těm zákazníkům, kteří mají s námi uzavřenou smlouvu na dodávky vody. Více informací u našich operátorů.
Záruční podmínky
Na veškeré objednané zboží je poskytována záruka v souladu s právnímy předpisy platnými na území ČR. Pokud je odběratelem firma, tak je tato záruka 12 měsíců (aquamaty, doplňkový sortiment), v případě potravin (voda, sirupy…) je záruka vždy uvedena na obalu.
Vyřízení reklamace
Místem pro uplatnění reklamace je provozovna prodávajícího - viz. KONTAKT.
O zjištěných závadách a způsobu jejich odstranění bude zákazník vždy písemně informován. Doporučujeme si toto vyjádření uchovat.